Cum puteți cere returul unui produs achiziționat de la Puiu Service?
Puteți cere returnarea unui produs în termen de 14 zile calendaristice prin următoarele metode:
- Prin e-mail la adresa office@puiuservice2000.ro
- Telefonic la numărul 0726 106 600 La adresa sediului nostru Ramnicu Sarat, Jud Buzau, DN2 . E85
Cum puteți returna produsele achiziționate de la PUIU Service 2000 ?
Produsele se pot returna prin două metode
- Printr-o firmă de curierat la adresa Ramnicu Sarat, Jud Buzau, DN2 . E85 , 125300
- Fie direct la sediul nostru, dacă este posibil, situat la aceeași adresă, Ramnicu Sarat, Jud Buzau, DN2 . E85 , 125300
Daca doresti schimbarea produsului, ai urmatoarele optiuni:
- Respecți condițiile de retur și procedura de retur detaliata mai sus si sa efectuezi o noua comanda.
- Returnezi produsele direct la sediul nostru, situat in Ramnicu Sarat, Jud Buzau, DN2 . E85 , 125300 si sa achizitionezi alte produse.
Pentru imbunatatirea continua a serviciilor oferite te rugam sa ne trimiti feedback la adresa contact: office@puiuservice2000.ro
Cumpărătorul va suporta costul transportului de retur.
Dreptul de anulare a comenzii
Ai dreptul de a anula comanda, indeplinind conditiile de mai jos:
- Daca nu este finalizata comanda online (checkout), poti anula procesul apasand butonul inapoi de pe browser-ul tau.
- în cazul în care ai plasat comanda online și ai primit mailul de confirmare poți cere anularea comenzii în maxim 12 ore, telefonic la numărul 0726 106 600. Rambursarea sumei platite se va face intr-un cont bancar comunicat in scris de catre consumator, in cel mult 15 de zile de la data denuntarii contractului.
Produse livrate greșit / nu au ajuns la destinatar
In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 12 ore de la primirea produsului.
Produs in colet deteriorat
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Conditii de retur conform legislatiei în vigoare
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele.
Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. În acest scop puteți folosi modelul de retragere de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Rambursarea contravalorii produselor returnate
In cazul oricarui retur efectuat cu respectarea tuturor conditiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursata.
Dacă returul se face prin curier, dupa acceptarea produselor la retur, rambursarea sumei platite se va face intr-un cont bancar comunicat in scris de catre consumator, in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului. Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a emis factura! Aceasta modalitate de rambursare este complet gratuita pentru cumparator, costurile de transferului fiind suportate integral de catre noi.
Dacă returul se face la locația noastră, , returul este verificat pe loc in magazin si, daca indeplineste conditiile de returnare, cumparatorul va primi contravaloarea produselor returnate conform modalitatii de plata prin care s-a efectuat comanda initiala.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Pentru returnarea produselor ne puteți contacta telefonic la numarul 0726 106 600.
Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
NU SE ACCEPTĂ RETUR PENTRU PIESELE SAU COLETELE LIVRATE DACĂ :
- coletul a fost trimis fără notificarea prealabilă, este neînsoțit de documentele de achiziție, este ambalat necorespunzător
- coletul are menționată suma de ramburs CASH sau ramburs COLET pe eticheta de transport
- piesele prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură, au lovituri, urme de deteriorare ori sunt incomplete, nu mai au inscripțiile și sigiliile aplicate de parcul de dezmembrări auto.
- după acceptarea produselor la retur, rambursarea sumei plătite se va face într-un cont bancar comunicat în scris de către consumator, în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului. Contul IBAN trebuie să aparțină persoanei pe numele căreia s-a emis factura!
